Vytištěno dne 12.3.2025, 15:25 ze serveru MK jazykové centrum
http://mkcentrum.cz/?sekce=ON&artid=8&akce=view&lang=cz
15.3.2014 | rubrika: Novinky a akce | autor: Administrátor (koci@mkcentrum.cz)
Politika jakosti
V rámci zavedení systému managementu jakosti vydávám tuto Politiku jakosti jako závazek všech pracovníků k neustálému zlepšování efektivnosti systému managementu jakosti.
- Vedení společnosti bude vždy usilovat o plnění požadavků svých klientů poskytováním nejkvalitnějších služeb a neustálým zlepšováním efektivnosti systému managementu jakosti.
- Preferujeme osobní a neformální přístup ke studentům nejen během výuky, ale i prostřednictvím dalších mimostudijních aktivit.
- Dbáme na co nejpřesnější identifikaci požadavků klientů, aby vždy získali to, co očekávali.
- Věnujeme velkou pozornost výběru našich lektorů, tlumočníků a překladatelů.
- Požadavky našich klientů jsou pro nás závazné a jejich spokojenost směrodatná.
- Naši zákazníci jsou hlavními hodnotiteli funkčnosti systému managementu kvality.
- Spokojenost zákazníků je pro nás nutnou podmínkou pro další prosperitu společnosti.
Administrátor (koci@mkcentrum.cz)
(c) MK jazykové centrum, všechna práva vyhrazena.
Publikování nebo šíření obsahu tohoto serveru je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu.